Doprava a převzetà zbožà v ČR
POZOR!
V pĹ™ĂpadÄ›, kdy je v karantĂ©nÄ› ÄŤi domácĂm léčenĂ pĹ™Ăjemce zásilky, napište nám tuto informaci prosĂm do poznámky.
Náš dispečink následně domluvà individuálnà způsob předánà zásilky.
-
Osobnà odběr
Naše odbÄ›rnĂ© mĂsto: Vinohradská 120/103, 13000, Praha 3
PĹ™i osobnĂm odbÄ›ru Vám rádi zodpovĂme jakĂ©koliv otázky a doporuÄŤĂme v pĹ™ĂpadÄ› zájmu dalšà produkty.
Osobnà odběr je zdarma.
-
ExpresnĂ doruÄŤenĂ Messenger (Pouze pro Prahu v pracovnĂch dnech)
V rámci Prahy Vám můžeme doručit zásilku v režimu
• SAME DAY objednejte do 11:00, vyzvedneme do 16:00 s doruÄŤenĂm do 17:00; hmotnost zásilky max. 30 kg, 50x50x50 cm) za 170 KÄŤ.
• STANDARD (doruÄŤenĂ do 180 minut od objednánĂ) za cenu 240 KÄŤ.
Každá zásilka je automaticky pojištěna do výše 5 tis. Kč, při oznámenà hodnoty přepravovaného zbožà až do výše 50 tis. Kč.
-
OdeslánĂ poštovnĂ spoleÄŤnostĂ ÄŚeská pošta (BalĂk do ruky)
• Česká pošta doručuje zbožà obvykle do 48 hodin po celé ČR.
• Zbožà by Vám mÄ›lo bĂ˝t doruÄŤeno následujĂcĂ pracovnĂ den po potvrzenĂ odeslánĂ vašà objednávky.
• Potvrzenà Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vašà objednávky skladem.
• Zbožà na dalšà den se snaĹľĂme odeslat kaĹľdĂ˝ pracovnĂ den, pokud je objednávka pĹ™ijata do 10:00.
• cena dopravného je:
â—¦ zdarma nad 1200 KÄŤ s DPH*
◦ 98 Kč (objednávka pod 1200 Kč s DPH)*
-
Odeslánà zásilkovou společnostà DPD (DPD Private)
• Přepravnà společnost DPD doručuje zbožà obvykle do 48 hodin po celé ČR.
• Zbožà by Vám mÄ›lo bĂ˝t doruÄŤeno následujĂcĂ pracovnĂ den po potvrzenĂ odeslánĂ vašà objednávky.
• Potvrzenà Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vašà objednávky skladem.
• Zbožà na dalšà den se snaĹľĂme odeslat kaĹľdĂ˝ pracovnĂ den, pokud je objednávka pĹ™ijata do 10:00.
• cena dopravného je:
â—¦ zdarma nad 1200 KÄŤ s DPH*
◦ 100 Kč (objednávka pod 1200 Kč s DPH)*
Zbožà a platby za zbožà účtujeme v CZK.
PĹ™evzetĂ zboĹľĂ
DoporuÄŤujeme prohlĂ©dnout si zbožà bezprostĹ™ednÄ› pĹ™i jeho pĹ™evzetĂ. Pokud je zjištÄ›no mechanickĂ© poškozenĂ obalu zásilky, sepište za pĹ™Ătomnosti dopravce záznam o poškozenĂ zásilky a nechte si tuto skuteÄŤnost potvrdit dopravcem. V pĹ™ĂpadÄ› poškozenĂ samotnĂ©ho zbožà zákaznĂkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno novĂ© zboĹľĂ.
PodepsánĂm pĹ™epravnĂho listu pĹ™epravci zákaznĂk souhlasĂ s pĹ™evzetĂm zbožà a stvrzuje, Ĺľe dorazilo mechanicky nepoškozenĂ©. DoporuÄŤujeme si zkontrolovat, zda došlo veškerĂ© objednanĂ© zbožà a jejich mnoĹľstvĂ v pořádku a to nejpozdÄ›ji do 3 dnĹŻ od pĹ™evzetĂ zboĹľĂ. Na pozdÄ›jšà reklamace tohoto rázu nebude brán zĹ™etel.
Komunikace mezi zákaznĂkem a prodejcem
Komunikace mezi zákaznĂkem a prodejcem probĂhá elektronickou poštou  popĹ™ĂpadÄ› na info@go-fresh.cz
nebo telefonicky na tel. +420 702-102-833