Doprava a převzetí zboží v ČR

 

POZOR!
V případě, kdy je v karanténě či domácím léčení příjemce zásilky, napište nám tuto informaci prosím do poznámky. Náš dispečink následně domluví individuální způsob předání zásilky.

 

  • Osobní odběr

Naše odběrné místo: Vinohradská 120/103, 13000, Praha 3

Při osobním odběru Vám rádi zodpovíme jakékoliv otázky a doporučíme v případě zájmu další produkty.

Osobní odběr je zdarma.

  • Kurýr GoFresh

• Jedná se o doručení pouze po Praze, je tudíž možné objednat i chlazené potraviny.

• Po Vaší objednávce se s Vámi spojíme a domluvíme se na doručení zboží.

• Doručování probíhá pouze v pracovní dny.

cena dopravného je:

◦ 130 Kč s DPH

  • Kurýrem na adresu

• Doručení na Vaší adresu po celé ČR.

• Vybereme nejvhodnějšího dopravce pro doručení Vaší objednávky-

• Potvrzení Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

cena dopravného je:

◦ zdarma nad 1200 Kč s DPH*

◦ 100 Kč (objednávka pod 1200 Kč s DPH)*

 

Zboží a platby za zboží účtujeme v CZK.

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou   popřípadě na info@go-fresh.cz

nebo telefonicky na tel. +420 702-102-833