Doprava

Doprava a převzetí zboží v ČR

POZOR!
V případě, kdy je příjemce zásilky v karanténě či domácím léčení, napište nám tuto informaci prosím do poznámky. Náš dispečink následně domluví individuální způsob předání zásilky.

  • Osobní odběr - Naše odběrné místo: Vinohradská 120/103, 13000, Praha 3

    • Při osobním odběru Vám rádi zodpovíme jakékoliv otázky a doporučíme v případě zájmu další produkty.
    • Osobní odběr je zdarma.
  • Kurýr GoFresh

    • Jedná se o doručení pouze po Praze, je tudíž možné objednat i chlazené potraviny.
    • Po Vaší objednávce se s Vámi spojíme a domluvíme se na doručení zboží.
    • Doručování probíhá pouze v pracovní dny.
    • cena dopravného je: 130 Kč s DPH
  • Kurýrem na adresu

    • Doručení na Vaší adresu po celé ČR.
    • Vybereme nejvhodnějšího dopravce pro doručení Vaší objednávky-
    • Potvrzení Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.
    • cena dopravného je:
      • 100 Kč (objednávka pod 1200 Kč s DPH)*
      • zdarma nad 1200 Kč s DPH*

Zboží a platby za zboží účtujeme v CZK.

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou popřípadě na info@go-fresh.cz nebo telefonicky na tel. +420 702 102 833